مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 04:302021-12-25سياسي

بخشی از سهم مالیاتی استان همدان از کارخانجات صنعتی صبانور واریز شد


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم استان همدان از مالیات بر ارزش افزوده کارخانجات صبا نور در شهرستان اسدآباد 146میلیارد تومان بوده که بخشی از این سهم مالیاتی به حساب استان واریز شد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم استان همدان از مالیات بر ارزش افزوده کارخانجات صبا نور در شهرستان اسدآباد 146میلیارد تومان بوده که بخشی از این سهم مالیاتی به حساب استان واریز شد.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق لایحه بودجه سال 98 تبصره 6 هر کارگاه و هر کارخانه در هر محل که استقرار داشته باشد باید مالیات خود را به همان جا پرداخت کند و این در حالی بود که کارخانجات صبانور مستقر در اسدآباد که باید 49 درصد سهم ارزش افزوده و مالیاتی خود را به استان پرداخت کنند، این کار را انجام نمی دادند.

وی با بیان اینکه از بین آمار سال های 99،98 و شش ماه اول 1400 باید 146 میلیارد تومان این کارخانجات به استان همدان مالیات می دادند، افزود: با پیگیری های چند ماه اخیر و طرح موضوع و نامه های متعدد امسال بخشی از مالیات به حساب مالیاتی استان واریز شد.

سرمدی واله میزان مالیات واریز شده به حساب مالیاتی استان همدان از طریق شرکت صبانور را در مرحله اول 12میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: سهم استان همدان از ارزش افزوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از سهم مالیاتی استان همدان از کارخانجات صنعتی صبانور واریز شد

بخشی از سهم مالیاتی استان همدان از کارخانجات صنعتی صبانور واریز شد